fredag 11. september 2009

HAR kjøpt meg nytt salongbord nå



Ja, - det har jeg!





Det ble et kjempefint, kvadratisk bord fra IKEA. For øvrig dyrt til å være fra IKEA, men likevel mye billigere enn å kjøpe andre steder...



Jeg er meget fornøyd med valg av bord. Det var kjempelett å sette sammen alene og så passa det perfekt der jeg skulle ha det.

Men, det er noe overfyllt på stuen akkurat nå, så jeg må prøve å kvitte meg med noen av møblene som ikke er i bruk. Jeg velger å beholde det gamle, lille skatollet jeg har pusset opp i stedenfor det store hjørneskrivebordet. Men, antar at finn.no ordner den biffen for meg.

Nå må jeg komme meg til byen for å finne noen fine glassbrikker, - vil jo ikke ha riper i glasset på fine ny-bordet mitt, vel... :)

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter