søndag 17. april 2011

Bananas med malerkosten

Jepp...
Nå har jeg noen dager helt alene her i huset og jeg har gått helt bananas med malerkosten. Jeg har lenge gått og gremmet meg over den trasige fargen her inne så det var godt å få komme i gang.

Endelig fant jeg ei gråfarge jeg "overlever" med til den veggen som ble lyseblå. Videre, så har jeg åpna spannet med eggkvit og har begynt å male resten av stueveggene (- og trappegangen, og underetasjen)... (He-he-he) Det blir SÅÅ bra når jeg blir ferdig. Så lyst og fint..!

Fargene blir jo ikke helt som i virkeligheten på bilder, men dere ser uansett forskjellen på den gamle fargen opp mot eggkvit. Det blir mye lysere og mer delikat her inne nå.

Dette vinduet skal jeg forresten ha heis/liftgardiner til. Men, på grunn av lengden, så må jeg sy dem selv (en eller annen gang).

Selve malingsjobben syns jeg er gøy. Men, å flytte på alle møblene og skru ned gardinstenger og sånt er ikke digg..! Jajja, - det blir vel bra til slutt.


Skulle kanskje gått og sett etter esken med påskepynt..?
...og sommergardinene...

God søndag til dere alle.

1 kommentar:

VillaVårfrubakken sa...

Ja dette blir fint, har selv flere vegger med eggehvit, og jeg liker det enda. Ha en fin søndag og en god påske...klem til deg

Hageforberedelser - 2021

Etiketter