søndag 25. desember 2011

Rolig 1. juledag ♥

Sitter hjemme i godstolen og ser film mens jeg hører på haggelet som treffer vinduene...

Det er så godt å bare ta livet helt med ro og ikke kjenne noe stress. Av og til setter jeg fra meg kaffekoppen og tusler litt rundt om kring i leiligheten og driver med litt småpusling etter flyttingen. Nei, alt har ikke fått sin plass enda, men det går seg til. ;) Nå har jeg jo hele neste uke på meg til å få ting ferdig og gjøre den andre leiligheten klar til salg.

Gårsdagen var kjempekoselig! Alldeles nydelig juleribbe etterfulgt av kaffe og dessert før pakkeåpningen endelig (spesielt for junior) kunne starte.

Vil bare dele et par bilder med dere.



Disse herlige lyktene var noe av det jeg fikk i gave fra mine gode venner til jul.

Håper dere alle har ei god jul.
Juleklem fra meg.

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter