mandag 12. november 2012

Baderomsinspirasjon - på leting :)

Jeg må vel finne en løsning på det badet mitt som sårt trenger å bli fikset... Planlegging er jo halve jobben, - ikke sant? Derfor skal jeg nå ut på inspirasjonsjakt runt på www. :)

Jeg kan si det sånn, at uansett hva jeg finner på, så blir det bedre enn hva det er i dag (he-he).

Her er litt av det jeg har funnet på min første, kjappe google-runde på nett.

Kanskje litt for "stramt" for min smak.

Romantisk stil. Vet ikke helt om jeg vil ha denne stilen på badet...

Ikke så dumt, egentlig. 

Tja, jo, nei...

Nei, dette var ikke enkelt, gitt.

Jeg veit jeg så ei baderomsinnredning på et av disse oppussingsprogrammene på TV som jeg likte veldig godt! Jeg får fortsette å lete...




2 kommentarer:

Ann sa...

Oj, ja valgets kvaler!... Vil anbefale deg å velge noe klassisk og tidløst i hvertfall, badet er jo et ganske kostbart rom å pusse opp, så da er det beste om du kan klare å finne et bad som du tror du vil være like glad i om 20 år som når det er nytt! ;)) Kansje ikke alltid like lett, og badet skal jo stilmessig helst sånn høvelig passe inn med resten av huset, men masse lykke til! :)) Og som du selv sier: Planleggingen er halve jobben! ;)))

Ha en fin uke! :0)

Stor klem, Ann.

Unknown sa...

Spennende med slike store prosjekter, og planleggingen er både spennende og frustrerende ;) Utrolig mye å velge i, masse lekkert og masse som har "lekre" priser... Men du finner nok noe til slutt, som er helt deg - og som Ann skriver, kan være fiiint i mange år fremover :) Lykke til! God helg! Klem, Edel

Hageforberedelser - 2021

Etiketter