onsdag 10. juli 2013

Et lite prosjekt.

Hei bloggere.

Det er vel noe vi alle opplever fra tid til annen; at bloggingen til tider må vike for hverdagen... Det er stille fra meg for tiden, men jeg tar meg likevel tid til å titte innom mange av deres blogger for inspirasjon og avkobling.

Jeg har ikke så mye på gang akkurat nå. Eller, - egentlig har jeg mye på "to-do-listen" min, men man kan trygt si at det fremdeles er mye som ikke er strøket ut på den...

Male hus (men, det regner jo!)
Male veggene i gangen nede (ehh...)
Beise altanen (det var det regnet...)
Male flisene over kjøkkenbenken (ehh...)
Osv.

Flere som kjenner seg igjen?
:)

Vel, - i dag var jeg og kjøpte meg enda et lite "prosjekt".


Kjøpte disse, ganske høye, lysestakene på Nille til kr 10,- pr. stk. og har en plan om å spraylakkere dem i noe helt annet enn råååååååsa... ;-) Får se hva det blir, - farge er ikke bestemt eller innkjøpt enda. Men, nå er jo jeg ganske glad i grått. Eller, kanskje sølv? Eller sort? Eller hvit?

Nytt bilde kommer uansett når jeg har fått tatt unna dette monsterprosjektet mitt (he-he).

Dere får ha en fin kveld, alle sammen.

2 kommentarer:

Nina Iren sa...

Heia, stille på min front også. Mye å gjøre, og da blir bloggen nedpriotert, men er inne å leser andre blogger. Var faktisk i går og kjøpte dem samme lysestakene selv. Har heller ikkje bestemt hva farge eg vil bruke på mine.

Mitt Kreative Krypinn sa...

Godt å høre at ikke bare er jeg som har noen eeh prosjekter.
Gleder meg til å se lysestakene ferdig. Selv holder jeg på med siste innspurt på gutterommet, får håpe alt er på plass før skola begynner ihvertfall.
Fortsatt hos sommer!

Klem Marit

Hageforberedelser - 2021

Etiketter