onsdag 10. juli 2013

Et lite prosjekt.

Hei bloggere.

Det er vel noe vi alle opplever fra tid til annen; at bloggingen til tider må vike for hverdagen... Det er stille fra meg for tiden, men jeg tar meg likevel tid til å titte innom mange av deres blogger for inspirasjon og avkobling.

Jeg har ikke så mye på gang akkurat nå. Eller, - egentlig har jeg mye på "to-do-listen" min, men man kan trygt si at det fremdeles er mye som ikke er strøket ut på den...

Male hus (men, det regner jo!)
Male veggene i gangen nede (ehh...)
Beise altanen (det var det regnet...)
Male flisene over kjøkkenbenken (ehh...)
Osv.

Flere som kjenner seg igjen?
:)

Vel, - i dag var jeg og kjøpte meg enda et lite "prosjekt".


Kjøpte disse, ganske høye, lysestakene på Nille til kr 10,- pr. stk. og har en plan om å spraylakkere dem i noe helt annet enn råååååååsa... ;-) Får se hva det blir, - farge er ikke bestemt eller innkjøpt enda. Men, nå er jo jeg ganske glad i grått. Eller, kanskje sølv? Eller sort? Eller hvit?

Nytt bilde kommer uansett når jeg har fått tatt unna dette monsterprosjektet mitt (he-he).

Dere får ha en fin kveld, alle sammen.

2 kommentarer:

Nina sa...

Heia, stille på min front også. Mye å gjøre, og da blir bloggen nedpriotert, men er inne å leser andre blogger. Var faktisk i går og kjøpte dem samme lysestakene selv. Har heller ikkje bestemt hva farge eg vil bruke på mine.

Mitt Kreative Krypinn sa...

Godt å høre at ikke bare er jeg som har noen eeh prosjekter.
Gleder meg til å se lysestakene ferdig. Selv holder jeg på med siste innspurt på gutterommet, får håpe alt er på plass før skola begynner ihvertfall.
Fortsatt hos sommer!

Klem Marit

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails