torsdag 8. august 2013

Nytt putetrekk - til høsen

Det var litt lang leveringstid, men jeg måtte bare bestille dette putetrekket likevel...

Det er jo alltid ett eller annet som ikke ligger på plassen sin her i huset og er med på å rote til. At det var? At det bare er å legge det på plass? Joda, men det jo ikke alltid man er like flink og ivrig med ryddingen (he-he).

Ellers...

Så har jeg vært en tur i Trondheim og shoppa litt småtteri (hos Søstrene Grene) og et par slike (på IKEA) som skal plasseres på stua slik at jeg kan få plass til noen av bøkene mine:

Ønsker dere alle en flott dag.
:)

2 kommentarer:

Nina Iren sa...

For ei tøff pute! Den likte eg veldig godt.

Ann sa...

Slik puten trenger jeg i gangen, det er helt sikkert!!! :D ...Lurer på om den finnes som dørskilt... ;))

God helg! :0)

Klem, Ann,
Glassveranda.

Hageforberedelser - 2021

Etiketter