mandag 2. desember 2013

Adventstid

Da er vi allerede på 2. desember... Her i huset er det kaos de-luxe, men jeg har likevel fått pynta litt til advent. Kaos..? Ja, du vet. Julegaver i poser og esker... Overskuddspynten etter at adventspynten har tatt plass... Men, det blir bra når alt er ryddet på sin plass.

Årets adventsstake. Samme som i fjor'.

I vinduet står mine to Kähler lyshus som jeg fikk i julegave av broren og svigerinnen min i fjor. 

En liten granbusk fikk være med inn. Den var litt søt, da.


En liten tur i skogen og jeg fant en liten gran som nå står til pynt på stuen. Jeg har ikke for vane å "hive meg på" alle ting som er "in" i interiørverden, men dette var så fint at jeg kunne ikke la være.

Vil ønske dere alle en fin advent.


3 kommentarer:

Camillas univers. sa...

Koselige bilder:-)

Ha en fortsatt fin advent:-)

PS! det SKAL være kaos i alle hjem før jul ;-)

Klem Camilla

Ann sa...

Koselig pyntet, jeg ønsker meg noen grankvister litt nærmere jul, hadde det i fjor for første gang på mange år, og det skal dufte granbar i huset ved juletider merket jeg! ;))
Vakre de lyshusene dine!

Ha en fin desemberuke! :0)

Klem, Ann,
Glassveranda.

Lottemora sa...

Så koselig adventspynt! Kastet meg på "trenden" med et lite tre jeg også. Synes rett og slett det er så koselig

Ha en fin ukestart

Klem
Lottemora

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails