mandag 2. desember 2013

Adventstid

Da er vi allerede på 2. desember... Her i huset er det kaos de-luxe, men jeg har likevel fått pynta litt til advent. Kaos..? Ja, du vet. Julegaver i poser og esker... Overskuddspynten etter at adventspynten har tatt plass... Men, det blir bra når alt er ryddet på sin plass.

Årets adventsstake. Samme som i fjor'.

I vinduet står mine to Kähler lyshus som jeg fikk i julegave av broren og svigerinnen min i fjor. 

En liten granbusk fikk være med inn. Den var litt søt, da.


En liten tur i skogen og jeg fant en liten gran som nå står til pynt på stuen. Jeg har ikke for vane å "hive meg på" alle ting som er "in" i interiørverden, men dette var så fint at jeg kunne ikke la være.

Vil ønske dere alle en fin advent.


3 kommentarer:

Camillas univers. sa...

Koselige bilder:-)

Ha en fortsatt fin advent:-)

PS! det SKAL være kaos i alle hjem før jul ;-)

Klem Camilla

Ann sa...

Koselig pyntet, jeg ønsker meg noen grankvister litt nærmere jul, hadde det i fjor for første gang på mange år, og det skal dufte granbar i huset ved juletider merket jeg! ;))
Vakre de lyshusene dine!

Ha en fin desemberuke! :0)

Klem, Ann,
Glassveranda.

Lottemora sa...

Så koselig adventspynt! Kastet meg på "trenden" med et lite tre jeg også. Synes rett og slett det er så koselig

Ha en fin ukestart

Klem
Lottemora

Hageforberedelser - 2021

Etiketter