torsdag 23. januar 2014

Ikke kjøpestopp men heller nye gardiner

Jeg har en plan om å ikke kjøpe så mye nytt dette året som kommer. Men, av og til blir fristelsene litt for, ja, fristende..!

Da jeg kom over tilbudet på Europris, så ble det en liten handel. Nye gardiner til stuen til den nette sum av kr 200,- til sammen kunne jeg ikke gå fra! Og når resultatet ble så bra som det ble, så er den gode følelsen større enn irritasjonen over det å ha kjøpt noe som man kanskje egentlig ikke trenger.

Mønstrede gardiner i min stue?!?

Det ble faktisk ikke så ille. De passer veldig godt inn med resten av farger og møblement hjemme. Noe av det som står fremme som pynt "pop'et" frem på et annet vis.

Lampen ble på et vis "ny" den også.

Ha en fin dag der ute!
:)

1 kommentar:

Black Feathers sa...

Hei du.
Så tøft med nesten kjøpestopp. Men kjempe fine gardiner. Det er jo litt moro med noen fornyelser også. Jeg har bestemt meg på å ikke kjøpe så mye tant og fjas og heller sette til side penger slik at jeg kan kjøpe noen litt dyrere ting som jeg virkelig ønsker meg. ;-)

Ha en strålende helg. ;-)
Klem Eline.

Hageforberedelser - 2021

Etiketter