lørdag 15. mars 2014

Bruktfunn - igjen

Lørdag og ny tur innom bruktbutikken. Dagen i dag skulle ikke brukes til shopping, men det er så typisk at jeg finner noe når jeg har bestemt meg for å ikke bruke penger.

Så, altså.... I dag kjøpte jeg dette settet for kr 120,-. Det ser ut til å ha blitt kjøpt i Tyrkia ut fra en lapp jeg fant i esken og teksten på selve esken.


Kanskje noen vet noe mer om dette? Det står "Cay set" utenpå esken, - noe som jeg tror betyr noe sånt som "svart te" service? "Hand made - hand cut". "25kt. gold" (hmm, nåja)... 


Men, lekkert er det i alle fall!

3 kommentarer:

sjarmerende kusiner sa...

Vet dessverre ikke noe om slike sett, men vakkert var det!
God søndag :-)

Bestemors gamle laken sa...

Du gjør mange fine kjøp for tiden:)
Koppene var kjempefine, å teen smaker sikkert fortreffelig i de.

Ha en fortsatt fin søndag:)

Klem Gerd Kr.

Bestemors gamle laken sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

Hageforberedelser - 2021

Etiketter