onsdag 16. juli 2014

LITT nytt må man vel unne seg (til hytta)?

Snart er de her, de nye gardinene jeg har bestilt til hytta. Jeg var veldig sikker på at jeg hadde noe hjemme jeg kunne bruke, men nei... Jeg fant ikke noe jeg kan bruke der.



Knytebåndslengder til de to vinduene jeg ønsker å kunne trekke for om kveldene og når jeg reiser fra hytta.

Roll-up i samme stil til et mindre vindu.

Videre, så har jeg kjøpt inn et par nye dyner, persienner til et smalt vindu jeg ikke finner gardin til og et sengeteppe til å ha over den gamle sofaen som står på hytta.

Sofaen er helt i orden, det er bare fargene som ikke "passer" meg helt. Da er det jo enkelt å bare slenge på et trekk i stedenfor å kjøpe ny sofa.

Dere kjenner kanskje igjen gardinene fra Ellos..? ;) Nå håper jeg bare at de kommer ganske fort sånn at jeg kan ta dem med meg på hytta til helgen.

Det kommer sikkert noen småglimt på bloggen etter hvert som hytta blir mer og mer "min".

Ha en fin dag, alle sammen!


1 kommentar:

Ann sa...

Fine gardiner, gleder meg til å se flere bilder fra ditt nyervervede landssted! :))
Ha en riktig fin uke, mer finvær i vente skjønner jeg utifra værmeldingen! ;)

Klem, Ann,
Glassveranda.

Hageforberedelser - 2021

Etiketter