torsdag 31. desember 2015

2016 like om hjørnet. Skal bloggen få leve videre..?

Er det "liv laga" for en liten interiørblogg i 2016?


Bloggingen har avtatt betraktelig det siste året og jeg funderer på om jeg skal "beholde" bloggen i det nye året som kommer. Det er nok kanskje flere som tenker samme tanken? Er interessen for interiørblogger fremdeles der hos de som er der ute i verdens-veven?

Vel, jeg har bestemt meg for å beholde bloggen. Kanskje den endrer litt innhold, hvem vet... Men, jeg er jo der selv at jeg titter innom interiørblogger for inspirasjon og glede. Kanskje ett av mine egne få innlegg kan være til inspirasjon til én der ute..? 


Håper en og annen finner veien innom bloggen min og gjerne legger inn en liten hilsen før turen videre til neste nettside.

Det er nå like før vi trer inn i 2016. La oss håpe det bringer oss mye glede. Jeg har mine egne tanker og ønsker for året som kommer. Håper noen av dem vil la seg innfri.

De første solstrålene på kjempelenge, var gav meg stor glede. Etter uker med striregn og overskyet, så var det utrolig godt å få se solstrålene skinne inn i ei julepyntet stue.

Kan man noen sinne bli lei denne utsikten?
Min herlige utsikt er en vitamininnsprøytning i seg selv når man får slike fargespill på himmelen. 

Adventen over. Jula snart over.
Nytt år om noen timer.

Godt nytt år til alle som er innom!










3 kommentarer:

Unknown sa...

Hurra! Koselig å gå innom bloggen din ��

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Hei "Unknown/anonym".

Så koselig å høre. Klem til deg.
:)

Ann sa...

Hei! :)) Ja jeg lurer av og til jeg også, ja på hva det egentlig er jeg holder på med! :D Men statistikken inne på Glassveranda viser iallfall at folk fremdeles leser blogger, men de som er innom er ikke like flittige som før med å legge igjen kommentarer, det sluttet de med da Instagram kom, tror jeg... :P Kan derfor føles som om ingen leser, men se på statistikken din, da finner du sikkert at mange er innom jevnlig til tross for få tilbakemeldinger. Skriv på dager du har glede av det selv, og la bloggen leve sitt eget liv på dager du ikke har tid eller føler du ikke har noe fornuftig å komme med akkurat nå, det gjør iallfall jeg! :D ;) Hvis ikke blir det fort et pes, -ja enda en ting på "burde-gjøres"-listen som hos de fleste er lang nok fra før, og det var vel ikke planen den dagen du begynte å blogge? :)) Så flott den husrekken din var forresten! Slik en kunne jeg tenkt meg! ;) Ha en finfin helg, iiiiskaldt ute jo, skal kose meg med skisseblokk og i tillegg være fyrbøter i dag, -holder meg ekstra nært peisen i disse dager! :D

Stor klem fra Ann på Glassveranda :0)

Hageforberedelser - 2021

Etiketter