mandag 5. september 2016

Ny farge på stueveggen

Da jeg kjøpte leiligheten, så var stueveggene her grønne og sennepsgule... Dét ble jo fikset veldig kjapt ved å male hele stuen i "Eggehvit". Det er ei veldig grei og anvendelig farge, men nå er jeg klar for noe "mer".


Så det jeg gjør nå, er å male den ene kortveggen i en annen farge (gidder ikke male hele stuen nå!). Det er ikke så enkelt å finne farge og jeg har gått noen runder med meg selv, men ble til slutt enig (med meg selv). 

Det er ikke noe ekstraordinært eller originalt jeg har valgt. Men, det er en farge jeg kjenner kan fungere helt fint her hos meg.


Fargen jeg her bare har begynt med, heter "Nordisk Hav". Nei, den er ikke så blå som den ser ut på bildet her. ;) Men, den er ganske mørk. 

Dessuten, så er det malt kun ett strøk her, med unntak av tre korte bord. Det trengs muligens tre strøk... Men, det kan hende det holder med to strøk nå når jeg har fått tak i rulle i stedenfor kost...

Det kan også hende det tar litt tid før jeg blir ferdig, for plutselig var det veldig mye som skulle foregå denne uken... 

Klem

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter