søndag 22. november 2009

Har hatt en flott dag med gode venner og litt shopping :)

Dette har vært en veldig koselig dag.

Etter en rolig og koselig morgenstund sammen med sønnen min kjørte vi til byen og møtte gode venner på kafé. Sønnen min (førsteklassing) ville låne seg bok på biblioteket og fikk med seg bibliotekkortet og gikk alene og ordnet dette alene.

Etter noen runder i butikkene hvor det bugnet av julepynt, så fant jeg et et kjempelekkert fat som jeg fallt for. Jeg regnet med at prisen ville være fullstendig avskrekkende, men sjekket likevel. Og jaggu ble ikke fatet med meg hjem...



Videre utover ettermiddagen og kvelden, så har jeg hatt masse besøk av gode venner. Hva er vel koseligere enn å få sitte og skravle om alt og ingenting med de man stoler på og har kjære..?

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter