torsdag 26. november 2009

Tjuvstart på adventen


I dag har jeg funnet frem adventspynten min.

Nå har jeg ikke kommet dit hen at jeg har hengt opp stjerner og satt opp staker enda. De har blitt testet i dag, sånn at de er klare til plassering bare jeg blir enig med meg selv om hvor jeg skal ha dem.


Neida, min tjuvstart er at jeg har lagt på min lilla løper på stuebordet samt pynta litt med lys rundt det fine speilet jeg har på kjøkkenet. Men, jeg har ikke ett eneste lilla stearinlys i huset, så på lørdag blir det gjort innkjøp av noen lilla kubbelys!



1 kommentar:

Liv sa...

Hei hei, takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Og kjempegøy at du ble med på Give Away. Du har tre lodd hos meg, og jeg ønsker lykke til :-)

Så hyggelig blogg å komme til. Jeg synes det fatet ditt var helskjønt, det samme med speilet. Nydelige ting du viser frem :-)

Jeg ønsker deg en strålende dag og helg!

Hageforberedelser - 2021

Etiketter