lørdag 13. februar 2010

Oj, - det ble litt shopping i dag...

I dag har jeg hatt en koselig tur i byen sammen med ei venninne. Det er koselig å sitte på kafé og skravle litt og bare ha god tid. Fikk også anledning til å titte litt i diverse butikker etterpå og jaggu ble det ikke handla litt nytt til heimen.

Fra før av så har jeg et hærlig gråspraglet (jukse)pelspledd, men hadde lyst på flere. Av alle steder, så fant jeg på Europris. Og ettersom jeg ikke greide å bestemme meg for farge, så ble det handla TO pledd, - ett creme og ett sort. De er ikke av samme slaget som mitt gamle, men er kjempefine.


Har vært på utkikk etter noen kurver for å ha under salongbordet og fant også to slike i dag (to store og en liten). Så nå blir det endelig litt ryddig under bordet, - for alt av magasiner og kataloger skal legges i kurvene.

Selv om jeg svidde av noen kroner i dag, er jeg veldig fornøyd med det som ble med hjem.

2 kommentarer:

Liv sa...

Åå, så herlige ting du har handlet!
Jeg er pleddronning nr. 1 selv jeg, elsker mye deilige pledd i duse toner.
Og så ga du meg en idé med kurvene du har kjøpt. Jeg har fire hyller under bordet, hvor alle blader ligger åpent, og kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke har tenkt på ideen din før?
Tusen takk for at du ga meg den ideen. Det vil jo se så mye ryddigere ut! :-)

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er sippete. Jeg tror det er gjengs over alle mammaer, jeg *hihi*

Ha en super helg, med alt kos som hører til! :-)

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Så gøy at du likte idéen med de kurvene, da. :) Det ble straks mye ryddigere her, ja :) Har forresten plass til to kurver til, - såååå.... Jupps, - blir vel litt mere shopping (he-he).

Koos deg i helgen, du også.
:) :)

Hageforberedelser - 2021

Etiketter