mandag 8. februar 2010

Roligere tider i vente

Da er vi ferdige med jubileumskonsertene våre. Det har gått i hundre i et par uker nå, så i dag er det mest sløving. Jeg hadde bursdag i går, men tok det helt rolig og inviterte kun ei god venninne av meg og foreldrene mine.

Jeg bakte ikke noen ting til bursdagen, så i dag fant gutten min og jeg ut at vi kanskje skulle bake muffins.


Selv spiser jeg ikke muffins (eller andre ting med sukker i), men greit å ha å servere til kaffegjester som stikker innom.

Jeg må vise frem den ene gaven jeg fikk. Har ønsket meg en sånn boks lenge og ble kjempeglad da den åpenbarte seg under gavepapiret!


Ha en flott kveld videre, bloggere.



3 kommentarer:

huset på øya sa...

Heisan,
Var innom deg igjen så jeg tenkte jeg skulle legge igjen et spor :)

Jeg er som deg når det gjelder sukker. Jeg baker gjerne til familien men spiser sjelden selv.

Men du: GRATULERER med dagen som var!!!
klem Vibeke

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Hei igjen, Vibeke! :)

Takk for titten og koselig hilsen!

Håper det står bra til med deg? Jeg titter innom bloggen din nå og da, men er ikke så flink til å legge igjen spor etter meg. Skjerpe meg! (he-he)

Ha en flott kveld videre.
:)

Bettum Villa sa...

Stilig vaskepulver eske. Kjøpte meg den samme selv i dag + en til farget tøy. Hadde så lyst til å kjøpe den helt nye boksen til "Rengjøring". Den hadde du sikkert likt :)

Hageforberedelser - 2021

Etiketter