tirsdag 2. mars 2010

Har feira 7-årsdag i dag!

I dag fyller sønnen min 7 år!

Som tider flyr..!

Han er en sånn en flott og snill gutt! Så i dag har vi hatt familiekalas og gjort stor stas på gutten. Det er ikke lenge siden han sovna, - helt utslitt og storfornøyd med dagen. Ja, og så gleder han seg så veldig til fredag, for da skal han ha fest sammen med kompisenen sine.

Jeg er så stolt av gutten min! Som alenemamma har man jo sine utfordringer... Men, jeg håper og tror at jeg klarer å lære han gode om verdier og gi han selvtillit til han skal ut i den store verden på egen hånd (frykter for at tiden går alt for fort og plutselig er dagen der...).

Heldigvis, så er pappan til gutten og jeg kjempekompiser og samarbeider mye, så vi slipper den biten der med diskusjoner og krangling som jeg stadig ser at andre har. Dette er vel også med på å gi gutten en trygg oppvekst, velger jeg å tro.


Ha en flott kveld videre, folkens. Selv skal jeg plumpe ned i sofaen og sløve foran den boksen ei stund.

Ta vare på de gode øyeblikkene.

1 kommentar:

Lykkeliten sa...

Gratulerer med en 7åring i hus! Stor gutt da;-)
Det er som du sier, tiden virkelig flyr! Kan enda ta meg selv i å glemme at lillesøster allerede er et år. Hvor ble tiden av liksom?!
Skremmende....

Håper han hadde en strålende dag med kompisene sine i dag! Og at dere får en finfin helg=)

Hageforberedelser - 2021

Etiketter