torsdag 11. mars 2010

Vår store, lille verden...

Vi har vært sjuke her i huset de siste dagene, gutten og meg. I tillegg har datan klikka. Så jeg har ikke vært særlig aktiv på Internett og bloggverden i det siste.

Men, nå er vi friske igjen og er klare for en helt vanlig dag i morgen.

Vel, - jeg fikk bare lyst til å vise dere den tøffe globusen gutten fikk i bursdagsgave. Mor selv likte den også veldig godt, så den får lov til å stå godt synlig i stuen vår.


Gutten ble kjempefornøyd, han. Vi tar oss en titt på kloden vår innimellom og finner nye steder rundt om. Men, må vel inrømme at det frister mer for han å få sitte å titte på "Planets" og "Google Earth" på iPhone'n min... Men pytt, så lenge han er interessert og lærer noe av det... :))

Ha en strålende kveld videre folkens.
I mårra er det fredda'n!
:)

3 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Så kjekt at du er tilbake=)
<ser ut til at halve bloggverden ligger nede for telling for tiden! Håper våren er rett rundt hjørnet slik at vi alle holder oss frisk og kan nyte solen;-)

Den globusen var kjempestilig! Skjønner godt at den får stå i stuen;)

Ønsker dere en super helg!
Klem=)

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Hærlig å være frisk igjen, ja! :)

Våren... Den lengter jeg etter nå, kan jeg låve deg! Her har vi hatt noen dager med mildvær og massssse regn. Men nå har kuldegradene kommet tilbake, men med like mye nedbør. Vi snør neeeed snart (he-he).

Goood helg til deg og dine!
Klem :)

Bettum Villa sa...

Lik globus som jeg har jo :D Synes den er kjempe stilig. Gjør seg godt i bokhylla mi i stua.

Klem Madelen

Hageforberedelser - 2021

Etiketter