onsdag 2. mars 2011

Uvær

Her er det skikkelig guffent vær! Det føles som om vinduene er på tur inn...

Kabel-tv og internett er ikke tilgjengelig og strømmen har vært borte flere steder i byen i kveld.

Som ei venninne uttalte i kveld: yr.no melder jo vindstyrken på INNSIDEN av døren! :-)

Har tent lys på nattbordet i tilfelle det blir mørkt her også og lommelykta ligger på en armlengs avstand. :-)

Junior er heldigvis kjempefornøyd etter et kjempekoselig bursdagskalas. :-)

Nå skal jeg finne ei dyne å gjemme meg under...


2 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Fysj, slikt vær er ikke gøy. Litt kos, men ikke noe gøy når det varer en stund;)) Hadde nok tatt med meg lommelykten under puten ja! HAHA, ser ut som vi har samme oppfatning av yr... Ha en nydelig uke, klem:)

♥ Linnie ♥ sa...

Nei fysj og fy for et vær vi har altså.
Nå SNØR det jo på toppen av alt, så her er det jo
skikkelig "vår-stemning" ;) haha ;D

MÅ nedover til byen i dag også, skal være på MRK FØR 12, siden jeg har prøve i dag.

Det gledes IKKE ;)

Kjempekjekt at sønnen i huset er fornøyd med bursdagsfeiringa :)
Intet er bedre enn det :)

Bare å ladde opp her også, hehe =)

Tatt på meg et stort prosjekt også, vann over hodet
antakeligvis, med masse utfordringer bare på bursdagskaka... :-/

Menmen ;)

Ha en flott dag =)

Klem

Hageforberedelser - 2021

Etiketter