tirsdag 31. mai 2011

Nye gardiner på stua

I går fikk jeg dem endelig! Heisgardinene jeg hadde bestilt!

Heter kanskje ikke heisgardiner når de må rulles og knytes?
De er egentlig for brede, men det gikk likevel greit å henge dem på gardinstanga.

Syns det ble ganske så bra, jeg.


I dag har jeg planta ut noen små, søte stemor i et par krukker.
Det er det eneste jeg tar sjansen på å plante ut foreløpig. Det kan fremdeles bli noe kaldt om natta her på Helgeland, så da er det greit med planter som tåler det.

To søte små skal likevel få bo inne noen dager.
Det er så kos med blomster og farger.

En liten hvit i en liten zinkpotte fra Søstrene Grene i Trondheim.

Rice-kopper passer til det meste...

God kveld alle sammen!








3 kommentarer:

Yvonne sa...

så ble kjempe fint!!
ha en fin dag

Black Feathers sa...

Hei igjen du ;)
Koselig at du la deg til som følger, jeg legger meg til her hos deg. Flotte gardiner du hadde fått deg. Alltid gøy med noe nytt. Men si meg... Bor du i Helgeland? Jøsses. Familien min på farsiden kom der i fra og jeg har vært mange mange ferier i Mosjøen. Masse gode minner der i fra ;)

Ha en flotters langhelg ;)

Black Feathers sa...

Oj bor du i Mosjøen? Så moro. Mine besteforeldre hadde gård ca to mil utenfor byen. Senere da de ble gammle flyttet de inn i eldreboliger ikke langt unna sentrum. Derifra kunne vi se opp til Vefsnhanen ;)
Mange år siden jeg har vært der oppe nå, etter mine besteforeldre gikk bort. Så det har sikkert forandret seg mye siden den gang, vil jeg tro.

Ha en flott dag ;)

Hageforberedelser - 2021

Etiketter