søndag 26. juni 2011

Liv og røre i Mosjøen - og masse salg... :)

I helga er det liv og røre her i Mosjøen.

Kippermo-cup'en er i full gang med, - ja jeg vet ikke hvor mange fotballag. Men, mange er det. Akkruat nå er jeg egentlig litt glad for at junior ikke er noe begeistra for fotballen... Jeg forstår det sånn at det er mye venting mellom kampene, men samtidig vanskelig å få tid til å gjøre noe annet innimellom.

Men, - gøy har de det. Høres sånn ut i alle fall!
:)

"Hanedager" er det også. Med mange gode tilbud i butikkene og mye folk i bygatene.

Selv har jeg vært et par turer i byen og svidd av noen av skattepengene... Nye klær og sko til junior og meg.

Nille altså..!
De hadde aaalt for mange  gode tilbud denne helgen!

Der fant jeg disse lekre lyktene (som jeg ikke trenger!) til halv pris. Gjentar jeg meg selv her, tro..?
(he-he)

Men, sjekk da..!




Denne har jeg også kjøpt hos Nille.
(Foto: Nille)


Ellers, så har vi feira St. Hans i veldig fint vær.





Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter