lørdag 4. juni 2011

Nye følgere på bloggen min :)

So kos, da!

Jeg ser at det har kommet til noen flere følgere av bloggen min. Dét syns jeg er kjempekoselig! Da skal jeg ta meg en besøksrunde hos dere nye i løpet av helgen. ;)

I dag har vi vært en tur i byen på kafé sammen med gode venner. Greit å finne på noe å gjøre når været er som det er... Planen denne uka var jo å komme oss avgårde på tivoli, men været har satt en stopper for oss...

I dag hadde vi været med oss! I alle fall den korte stunden vi var på tivoliet... (he-he). Vi fikk sol, varme og vindstille akkurat mens vi var der. Men, nå er vinden, regnet og haggelet tilbake (sukk).

Så.... Vi får se om vi finner på noe å gjøre innendørs resten av dagen.

Ønsker dere alle en fortsatt fin lørdag.


Sola på bildet er juniors som han vant på tivoliet.

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter