mandag 19. september 2011

En vegg med noen ferieminner

Da har jeg fått forstørra opp det gamle bildet som ble tatt i Venezia i 1983 pluss et bilde vi tok i gamlebyen i Side i Tyrkia i år.



Det ble slettes ikke så verst. Men, det var vanskelig å finne ramme som passa....

Altså, disse bildene jeg har lagt inn her i innlegget ble bare kjemperare! De er tatt med mobilen min og de ble skjeive og skakke. Så det ser faktisk litt bedre ut i virkeligheten enn det bildene her gir inntrykk av (he-he).


Her har det lurt seg inn noen ferieminner:
To hjorte-/rådyrhoder fra Trondheim i sommer
Bilde fra Venezia
En av lyktene jeg kjøpte i Tyrkia i vår.


Her harj eg fått på plass bildet fra ruinene i Side, Tyrkia.

Det var junior som bestemte at vi skulle forstørre og henge bildet fra Tyrkia opp på veggen sammen med det andre bildet. :)


Ønsker dere alle en fin mandag og fin uke!
:)


Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter