tirsdag 6. september 2011

Et gammelt bilde fra Venezia

Se hva jeg fant!

I en gammel fotoalbum hjemme hos foreldrene mine fant jeg bilder som ble tatt da vi i 1983 var på ferietur i Italia.


Ingen digitalbilder der, nei...
Så jeg fotograferte bildene med kameratelefonen min og lasta over på pc for å se om noen av bildene kunne redigeres og brukes til noe.

"Alle" har jo bilder fra New York, Paris og London. Men, jeg har veldig lyst til å forstørre ett av bildene fra et sted jeg faktisk har vært; Venezia.

Nå var det ikke så mange gode bilder å finne i albumen.
Men, dette bildet syns jeg ble ganske ok etter litt redigering.


Sukkenes bro.

Kan bli ok som en liten forstørrelse og i rett type ramme, vel?


Jeg har lagd flere forskjellige versjoner av Sukkenes bro så jeg har alternativer dersom jeg bestemmer meg for å få lagd forstørrelser. Får se hva det blir til slutt.


Ønsker dere alle en flott dag!

1 kommentar:

Home & WIne Anita S sa...

hei hei
Ja dette bilder bør du absolutt få i glass og ramme, lekkert.
Har ikke vært i venezia siden 1986 jeg men skal tilbaka, elsker italia

ønsker deg en flott dag
klem anita s

Hageforberedelser - 2021

Etiketter