torsdag 23. februar 2012

Vi ønsker oss vår, - nakken min og jeg

Nå begynner det å slite litt på muskler i nakken og armer. Her skal dere få et par glimt av hvorfor.

 Onsdag morgen.

Frem med storspaden og få bilen løs!

Torsdag morgen.

Frem med storspaden igjen og få bilen løs!
Det er ikke kun snø, nei. Store, tunge isklumper ligger godt plassert foran bilen (yei).

Jeg har ikke fotografert de andre dagene...

Akkurat nå har jeg mest lyst til å rømme til sol og herlige strender! Men, jeg får holde fortet og gjøre klart til montering av peisovn og stålpipe. Jobben blir mest sannsynlig ikke gjort før om godt over ei uke, men jeg har jo litt småteri jeg må gjøre i forkant.

Dessuten må jeg ommøblere i stua når peisovnen skal inn... Hmm. Får se hva jeg finner på.

Klem til dere.
:)

1 kommentar:

Yvonne sa...

huff IKKE noe gøy nei... håper snøen snart forsvinner hos deg også=) Klem

Hageforberedelser - 2021

Etiketter