onsdag 19. desember 2012

Julen sniker seg inn

Julen nærmer seg og julepynten sniker seg på plass...
Noe nytt og noe gammelt dukker opp.

Det har kommet en del nytt i år og jeg ser nå at det meste nye er fra Nille...

Et søtt, lite tre med pynt. Både treet og kulene fant jeg, ja, på Nille.
:)

Kremmerhusuglen har sin faste plass, men har fått selskap av et lite, søtt julehus (ehh, - fra Nille).


Enda et nytt, litt større tre (og kuler), fra Nille plassert sammen med noe av mingode, gamle pynt.

Det ble så gult dette bildet... Men, gardinen er hvite og det ble skikkelig koselig og lunt med disse på plass. Med tiden, så skal denne døren males kvit... Merk: "med tiden". (he-he)

Ønsker dere ei fin forjulstid. Selv skal jeg forsøke å få bakt bittelitt, for jeg har ikke bakt noe som helst til nå, jeg.



4 kommentarer:

hill`s interiørblogg sa...

Det blir jo så koselig når man får inn juen i huset. Glemmer jo helt av Nille.. ser jo at de har jo så mye fint.
Det lille huset var kjempefint... Har ikke sett de i rødt.
Her e det julefri på meg, så de nærmeste dagene blir det jul i vårt hus også ;O)
Kos dæ så masse i denne førjulstiden.
Klem fra Hill-Iren

Ingrid Louise sa...

Koselige bilder!!
Masse fint på Nille,har funnet noen skatter der jeg også!!
Fin kveld til deg,klm ingrid l

Ann sa...

Ser du er i skarp rute til julaften! :)) Koselig julehus, her hos oss skal vi både pynte og bake litt mere i morgen, gleder meg til det! :))

Ha en fortsatt fin førjulstid! Nå mangler vi snart bare julesnøen! ;)

Stor klem, Ann.

Anonym sa...

Så fiiine julesaker!! Har visst også vært på nille og funnet slike pynter! de har fått veldig mye fint der, og hyggelig pris også ;) Ha ei fortsatt fin førjulstid! Klemmer, edel

Hageforberedelser - 2021

Etiketter