mandag 11. mars 2013

Shopping - kjekt og ha

Jeg var innom Clas Ohlson her om dagen for å se på ei lampe jeg hadde så lyst på. Men, nå er denne butikken av det slaget som sørger for at du har myyye mer i posen når du går ut enn hva du hadde planlagt... (sukk)

Men, i alle dager... Har de denne på denne butikken?!? Har jo hatt lyst på denne kjempelenge!

Å, jada. Du skal bli med meg hjem, du! Om jeg har virkelig bruk for denne? Egentlig ikke... (kremt)

En "te-robot".

Kjempekul!

Og så disse, da!

Lunch-poser.

De var jo bare kjempedigge!






Her er det eneste jeg skulle handle... En ny lampe som jeg så hos bloggeren Glassveranda i dette innlegget.

Hun hadde kjøpt ei kul opphengsledning med farge til sin, men jeg gikk for den enkle, kjedelige hvite. Kanskje jeg bytter etter hvert.

 Opphengt i stuen.

Kjempefint mønster på denne! Den gir et kjempefint lysspill.

Jeg har kjøp en til med et litt annet mønster. Denne skal opp på gutterommet etter hvert. Det kan hende jeg må gå til anskaffelse av en litt tøffere ledning til den som skal opp der for å gjøre det litt tøffere...

Ha en flott dag videre, alle sammen!










1 kommentar:

Ann sa...

Neimen gratulerer med ny lampe! :)) Flott ble den! ;) Men så koselig at du fant på å linke inn til meg da, -takk! :)) Knalltøff te-robot! :D Skjønner godt at den sjarmerte deg i senk og ble med hjem! ;))

Kos deg med teen, og ha en fin uke! :0)

Stor klem, Ann.

Hageforberedelser - 2021

Etiketter