tirsdag 23. april 2013

Det våres

Et sikkert vårtegn, kan man si:

Blåveisen blomstrer!

I går ettermiddag da jeg var på farten hjemmefra i full fart, så måtte jeg bare bråstoppe! Blåveisen blomster jo! Allerede?!? Jeg hadde det ikke  travelt at jeg ikke kunne ta meg tid til å forevige disse vakre blomstene.

Det er de små øyeblikkene og tingene man må huske å ta vare på.

For en deilig vårgave, da!

Vårsol!

For en deilig følelse å få sola rett i fleisen i morges da vi gikk ut døra. Nå er det ikke lenge til vi kan ta morgenkaffen ute på trappa før vi stikker avgårde på jobb og skole.

Så veldig vakkert og ryddig er det ikke enda, men det går seg til når siste rest av snø forsvinner. For, den snøen som vises her, er faktisk siste rest i hagen min.


I løpet av sommeren skal forresten huset mitt bli hvitt. Så, om noen syns det er gøy å male, så er det bare å løpe til (he-he-he).

Ønsker dere en flott dag!
:)


1 kommentar:

Ann sa...

Neimen skal se kanskje blir det vår i år likevel!! 8)) Ja hvite hus er lekre!! Vårt er hvitt, hi, hi, og det valget har vi aldri angret på! Alltid noe som må males om våren her hos oss, jeg har nettopp "skrellet" løs maling av malingen av rekkverket i trappoppgangen mellom garasjen og ytterdøren, så nå ser det ikke ut ved inngangspartiet hos oss!! :Z Jeg trenger massamasse soool og tørke slik at jeg kan male over snarest, kjenner jeg blir helt gal av å se på elendigheten! :D Kos deg med blåklokker....tror det fremdeles er en meter snø ned til mine!... :S Men det blir, det blir! :)

Ha en fin uke!

Stor klem, Ann

Hageforberedelser - 2021

Etiketter