onsdag 10. juni 2015

Ny stue - etter hvert...

Blæh...

Sånn føles det akkurat nå. Stua er tømt og ting skal skje her. Taket males, himling i gangen vis-a-vis skal byttes og det kommer nytt gulv på stua.

Men, akkurat nå er alt bare kaos!

Kjøkkenet kan ikke brukes som normalt ettersom jeg har fylt opp der med TV, forsterker, tuner, lydanlegg, servicer og masse annet.

Møblene... De står ute på altanen i regn og vind. De var tildekka med presenning, men i natt har denne blåst halvveis av slik at i alle fall salongbordet er ødelagt. Nei, jeg hadde ikke plass til disse møblene noen andre steder...





Ser det ikke koselig ut?

Men, du verden, så lekkert det blir til slutt når alt er på plass igjen (håper jeg VIRKELIG!). Hvitt tak og grått gulv. Yei.

Det er heldigvis ikke jeg som betaler for gildet, - eller som gjør jobben. Borettslaget må dekke dette på grunn av tidligere lekkasjer fra tak.

Skal legge ut bilder når alt er ferdig.
:)


Tror jeg rømmer på hytta i helga.

1 kommentar:

Ann sa...

Enda godt du slipper å gjøre alt dette selv, kjipt med lekkasje, men forandring fryder...? kanskje litt ihvertfall? Og det blir helt sikkert superdupert når det blir ferdig! :) Synd med det bordet, kanskje borettslaget sponser et nytt? Vannskade som følge av vannskade? :O Surr fast presenningene, jeg skjønner det slik at værguden ikke har herjet ferdig ute riktig enda, men vi får bare håpe at det blir litt skikkelig sommer, sol og sommervarme snart, det fortjener vi! :))

Klem, Ann,
Glassveranda.

Hageforberedelser - 2021

Etiketter