tirsdag 5. januar 2016

Et (nytt) liv uten sukker!

I 5(!) år holdt jeg meg helt unna sukker og stivelse (litt sånn type lavkarbo).

Det skulle jeg jo fortsette med livet ut, for jeg fungerte jo mye bedre uten dette. Men, så er det jo sånn av og til, at livet stikker noen kjepper i hjulene innimellom, og det ble en kjempesprekk (på mange år).

Men, nå har jeg bestemt meg!

(Foto: kk.no)

Jeg går inn i det nye året helt uten sukker!

Dag én (i går, altså), gikk merkelig nok veldig lett. Så langt i dag har det også gått bra. Så lenge jeg passer på å få i meg proteiner, så er erfaringen at søtsuget blir mindre. Med fokus, planlegging og gode matpakker, så bør dette gå helt greit (håper jeg).

Har kjøpt meg en eske sukkerfri Dent så jeg har på lur dersom jeg får lyst på ett eller annet snop.

Ha en fin dag, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter