tirsdag 3. mai 2016

Buzzador - jeg buzzer Neutral Color Wash

Jeg er "Buzzador" og får teste varer og tjenester gratis eller til reduserte priser mot at jeg skriver en omtale etter at jeg har testet varene. 


Akkurat nå "Buzzer" jeg Neutral Color Wash som skal være veldig bra å bruke dersom man har sensitiv hud.

Neutral har flere produkter, men jeg har på lang nær prøvd alle. Kommer ikke på at man kan bruke disse... Kanskje det er noen andre der ute som har erfaringer rundt Neutral sine produkter?

Skriv gjerne noen ord dersom du har noen erfaringer med disse produktene. Finnes det gode alternativer til det man vanligvis bruker så er det noe jeg sikkert vil vurdere å prøve ut.

*

Ønsker du å vite mer om det å være "Buzzer", så kan du ta en titt på hjemmesiden deres her.

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter