lørdag 13. august 2011

God helg :)

Da er vi vel egentlig langt inn i helgen allerede. Men, jeg vil likevel ønske dere alle ei riktig god helg!! Selv ferierer jeg fremdeles og har enda ei uke igjen.


I kveld har junior på 8 og jeg hatt filmkveld igjen. Han har med ett blitt veldig interessert i Harry Potter... Så vi har gått til innkjøp av en samleboks på 6 av filmene til en utrolig rimelig penge.

Det var "år 3, Fangen fra Azkaban" som sto for tur i kveld. De er litt skumle, men ikke verre enn at han så veldig gjerne skulle sett neste film allerede i kveld (he-he). Men, den må nok vente til en annen kveld.

Ellers...
Vel, jeg måtte bare rett og slett kjøpe meg ny bil, jeg...
Den gamle bilen min gidder jeg ikke bruke stort mere penger på nå. Skal se om jeg får fikset på den i løpet av høsten eller vinteren slik at jeg kan få solgt den for noen kroner. Nå har jeg fått men en mye nyere bil slik at jeg skal slippe å være redd for at noe skal skje med den når jeg er på tur.

Har gjort noen endringer på kjøkkenet også de siste dagene. Kan se om jeg får til et innlegg om det etter hvert.


Klem til dere.


Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter