lørdag 30. juni 2012

Ikke ferie enda, - men litt mindre stressa :)

Det er ikke ferietid for meg enda, men gutten i huset har fri fra skole og lekser. Det merkes veldig godt at vi slipper det ekstra styret med lekser. Det gjør jo ekstra godt på dager hvor sola skinner og temperaturen er helt fantastisk.

Det er vel fler enn meg som bruker mindre tid på data og blogging i disse tider, antar jeg..? ;)

Sitte barfott i trappa med kaffekoppen.

I løpet av uka stakk jeg innom Nille og tok en titt. De har fått så mye utrolig lekkert, - så det var veldig vanskelig å gå ut derfra uten at noe ble med...

Jeg greide å begrense meg selv ganske bra. Merk: "ganske bra"! (he-he) Én ting ble med meg hjem, men det var noe jeg faktisk hadde bruk for.


Et nydelig, lite brett, med myggnetting.

Fantastisk å ha ute på kaffebordet for å unngå fluer på kaffebrødet og frukten!
:)

Ønsker dere ei fortsatt god helg!

Klem fra meg.


Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter