tirsdag 17. juli 2012

Sommer = lite data

Hei alle sammen.
Det blir jaggu lite databruk nå sommerstid! Men, sånn er det vel med alle..?

Titter innom mange blogger, men det blir liksom ikke tid til noe fornuftig blogging selv.

Jeg har et helt hus å male, men det spørs om jeg rekker hele nå i sommer. Men, det mest nødvendige skal i alle fall tas i sommer. Nå har jeg ikke ferie før i august, så enn så lenge blir det litt sånn i rykk-og-napp med malingen.


(Foto: meg. Instagramfoto.)

Jeg har rydda litt i kaffekroken min og laga meg en deilig latte a-la meg. Meen, jeg tror jeg må investere i en skikkelig espressomaskin! Latte blir beste med en skikkelig espresso, selv om min "pulverkaffe-latte" også smaker bra.

Jo, jeg har faktisk en espressomaskin fra før, men det er en sånn kombisak med espressomaskin og steamer på ene siden og kaffetrakter på den andre. Den tar sånn plass på benken, jo..! Hmm.


Minilovehearts.

Ville bare ønske dere alle en fortreffelig kveld.

1 kommentar:

Ann sa...

Rykk-og-nappmaling her også! ;)) Løper ut med malekosten når været tillater det, og maler inne når det er for vått ute og det ikke er så mye annet på programmet. Veldig vått ute i det siste, så nå håper jeg vi får litt skikkelig sommer fremover slik at vi også kan KOSE oss i solen, ikke bare male straks sjansen byr seg! Så fint at du ikke har ferie før i august, vi har ferie nå vi, men håper å få flyttet noen uker til uti august... for hjelpe meg for et ferievær! :D

Stor klem, Ann.

Hageforberedelser - 2021

Etiketter