tirsdag 19. februar 2013

Sponsorene til bloggetreffet i Mosjøen

Takk igjen til alle dere damer som var med på bloggetreffet her i Mosjøen. Det var så trivelig å møtes og sitte og skravle litt over god mat og en kaffekopp på kaféen og på rundene våre.


Denne suppen var "hot" med god! Anbefales!
(bildet lånt fra Englehvitt)

Jeg sitter fremdeles og fordøyer inntrykkene fra hjemme-hos-besøkene. Nydelige hjem med herlige detaljer! (Sukk)

Jeg tok dessverre ikke bilder da vi var på besøk. Men, knipset litt underveis på Bohus og Interiørgalleriet. Her kommer en liten reprise:

Her har damene lagt til nydelige blå detaljer. Det ble slettes ikke verst. Blått kan faktisk fungere hjemme hos meg... ;)

Herlige stoler med brunt mønster. Brunt er ikke "min" farge, men dette ble ikke så ille...

Det kan se ut som om jeg må tilbake til Interiørgalleriet en tur og kjøpe meg noen grå(!) pyntekrukker.


Ta gjerne en besøksrunde på bloggene til disse damene som var med på treffet:















Da tror jeg alle kom med...





Jeg vil så gjerne takke alle sponsorene som var med på å fylle denne herlige goodiebag'en.


Masse herlig stæsj! Sjekk den rååååsa hodelykten, da!

Da blir det hvit pom-pom fra hviit.no i stua (he-he).





MOSJØEN APOTEK


















1 kommentar:

adales verden sa...

Så flott innlegg:) å så flotte damer!

Hageforberedelser - 2021

Etiketter