mandag 7. oktober 2013

Uuups - Nespresso

Jeg har hatt lyst på Nespresso veldig lenge...

Jeg klarte ikke stå i mot...

Jeg har (nå) en Nespresso på kjøkkenbenken.

Jeg er fornøyd.

De hadde tilbud på Expert og jeg brukte hele arbeidsdagen til å tenke. Stakk innom Expert rett etter jobb og fikk med meg den siste de hadde på tilbud (it was ment to be!).

Så langt er jeg veldig fornøyd. Det gjenstår bare å finne mine favoritter av alle kaffesortene som finnes... Det fulgte med masse smaksprøver, så jeg tar vare på de jeg syns best om.

Jeg syns kanskje det ble litt lite kaffe i den første koppen... Men, dette kunne jo faktisk justeres slik at jeg fikk akkurat så mye kaffe som jeg ønsket i koppen. 

Juhuu...
:)

1 kommentar:

Ann sa...

Men god kaffe er jo kjempekjempe viktig! ;)) Vi har en slik en Dolce Gusto Circolo, -mye godt å få til slike! :)) Nyt kaffen, og fortsatt fin uke! :0)

Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Hageforberedelser - 2021

Etiketter