torsdag 3. oktober 2013

Varm, gnistrende høst - NIB-utfordringen


Høstkos


Høsten er her og nå fyrer jeg i ovnen nesten hver kveld. Jeg er veldig glad for at jeg investerte i vedfyring da jeg kjøpte leiligheten min. Mange mente jeg burde gå for varmepumpe i stedenfor. Men, jeg valgte å prioritere "alternativ varmekilde" til strømmen. Dessuten er det jo så koselig å se lyset fra flammene og høre knitringen fra veden som brenner.

En "BOX" fra Nille rommer bokser med tennbrikketter, fyrtøy og annet "rot" og den nydelige vedkurven er perfekt til oppbevaring av ved.

Stearinlys og høstlyng hører høsten til.




En god kopp kaffe er heller ikke å forakte i høstmørket.

2 kommentarer:

adales verden sa...

Innom for å ønske god helg! Deilige høstbilder hos deg:) klem

Marion sa...

Så koselig ;)) god helg!!!

Hageforberedelser - 2021

Etiketter