torsdag 19. juni 2014

Smoothiemaker (fra Nille)

Jeg stakk og kjøpte denne smoothiemaker'n hos Nille da de fikk den inn her for litt siden.

Nå har jeg hatt den en stund og har fått prøvd ut noen oppskrifter. Den funker! Altså, en blender er større og hakket bedre til en del ting, men denne fungerer kjempebra, denne også. (Nei, jeg er ikke sponsa.) ;)

Den er kjempepraktisk!

(Foto: Nille Norge)

Du setter drikkeflaska rett i maskinen og får knust frukt og isbiter. Når drikken er ferdig, så tar du den bare ut og erstatter knivlokket med drikkelokket og tar den med deg på farten. Voila! :)


Iskaffe
I går kom jeg over en enkel oppskrift på iskaffe som jeg bare syns hørtes så enkel og god ut.

1 enkel espresso
1 ts sukker (alternativt stevia e.l)
10 isbiter
Melk (opp til ca. 300 ml)

Dermed ble denne prøvd ut i går. NAM, sier jeg bare! Og så enkelt, da! Ja, jeg brukte smootiemaker'n.

Anbefales.

Ha en fin dag.
:)

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter