lørdag 7. juni 2014

Sommerstemning - uterom

Jeg kjenner at det blir godt med langhelg nå og satser på at vi får et bortimot like bra vær som vi har hatt den siste tiden. Dagene nytes utendørs og man stikker innomhus kun når man er nødt.

Jeg har vært og handla meg en del hageblomster og mesteparten er nå på plass i sine pyntekrukker. Det er jo ekstra koselig å pynte utendørs når været er så fint som det er nå.

(Pasjonsblomst)

(Mix i stor krukke)

Jeg stakk nesen innom Europris en tur i dag for å handle inn sånne kjedelige, men nødvendige produkter til hus og hjem (les: hus og klesvask).

(søt, lita lyslykt til sommerbordet)

Etter en runde i billigkroken, så ble det med hjem litt mer enn planlagt... Noe skal beholdes selv og noe blir sikkert en fin gave.

(Hjertet til kr 25,- og "burene" til kr 20,- pr. stk.)

(glimt fra balkongen)

(Den ene siden av balkongen)

(Favorittplassen i hagen)

(Sommerfarger)

Til uteserveringen går det i spreke farger på kopper, fat og pynt. Det gir en ekstra piff på hagelivet.

Vil med dette lille bilderaset ønske dere alle god pinse.



2 kommentarer:

Ann sa...

Å så mange vakre farger!! Nye sommeren og solen, jeg skal skynde meg i seng nå, vil jo ikke gå glipp av et eneste minutt av sommer og sol, så vil opp tidlig, tidlig i morgen! :D

Klem, Ann,
Glassveranda.

Ann sa...

Nyt skulle det stå! ;))

Hageforberedelser - 2021

Etiketter