fredag 12. desember 2014

Julegardiner på stua

Jeg tror faktisk det aldri har skjedd før; at jeg har hatt julegardiner på stua. Det har holdt med julegardiner på kjøkkenet. Men, i år gikk jeg til innkjøp av noen fag til det store vinduet og altandøren.

Jeg fant noen veldig fine gardiner til veldig redusert pris og ble faktisk ganske så fornøyd med dem.

Nye gardiner.
*

Ellers... Så er endelig snekkerne ferdige med skifting av vindu og bytte av bordkledning hos meg. Nytt tak har det også blitt! Det ble litt dramatisk da det var uvær her for en tid tilbake; papp og veggplater løsnet og flagra avgårde. Men, det gikk heldigvis bra.

Venter bare på elektriker nå som skal montere den nye utelampa (jaggu mørkt uten) og ringeapparatknappen, så er alt fiks ferdig. 


Ble så fint, atte.

Må huske på å få på plass husnummeret også.

Ønsker dere alle ei god helg. Her skal det lages julegodis i kveld.

Hageforberedelser - 2021

Etiketter