onsdag 20. april 2016

Åh, - nå angrer jeg

I går satte jeg opp mine nye hagemøbler. Men, jeg angrer allerede, jeg.



(Se bort fra rotet, vårklargjøringen er ikke ferdig enda.)

Det jeg angrer på, er at jeg ikke kjøpte et større bord. Jeg ser jo NÅ at jeg har plass til et som er større. Men, alle bordene de hadde utstilte var jo så kjempestore så jeg fant ut at dette på 90x90 var den beste løsningen...

Vel, angre og angre. Jeg så det vel ikke før i går at de hadde samme bordet i en lengde som ville passe helt perfekt på verandaen min. Bestilte disse under åpningsdagene til butikken for over ei uke siden. Hva gjør jeg da, tro?

Det er jo et flott bord det jeg har kjøpt. Kan stå ute hel året også, ble jeg fortalt. Så nå sitter jeg litt i tenkeboksen og funderer på hva jeg skal gjøre. Det kan rett og slett hende at jeg må vurdere å kjøpe det andre bordet og bruke dette et annet sted i hagen. Det er jo faktisk en mulighet.

Gøy uansett å få seg noen skikkelige møbler til utekaffen.

*

Hvordan ligger dere an i vårforberedelsene?

Det er ikke den store varmen her enda, så hanskene må på når man er ute i hagen og rydder.


Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter