torsdag 7. april 2016

Nå blir det hagemøbler

Det var litt dårlig stelt med hagemøbler her sist sommer. Noen av møblene mine ble ødelagt i forbindelse med noe snekkerarbeid ute her forrige vinter. Det kom aldri noe svar angående om jeg kunne få dekket nye møbler og hele siste sommer var jeg vel egentlig uten noe funksjonelt.

Men, hva gjorde det egentlig? Det var ikke mange dagene det var vær til å sitte ute, så det var ikke så mye å stresse med i grunnen. Men, til sommeren må jeg ha dette i orden. (For det blir vel en flott sommer i år, ja?)

Såe...

Jeg har avklart at jeg får dekket nytt bord!

Det jeg da har planlagt, er å gjøre litt om på løsningen på balkongen i forhold til hvordan jeg har hatt det tidligere. Har jo hatt en sånn lounge-løsning tidligere. Men, går nå heller for et solid bord med gode stoler hvor vi kan sitte og spise og kose oss med en kopp kaffe og heller finne meg et par solstoler til avslapning. 

I dag har jeg dermed vært og funnet meg noen nye utemøbler. JYSK har åpnet butikk her i byen i dag og hadde veldig mange gode tilbud. Det var jaggu ikke lett å velge, men tror jeg har funnet noe fornuftig og som passer til vårt bruk.

Skagen (90x90). Foto: jysk.no

Dette er et fint bord og virket solid. Fin størrelse er det også.

Gudhjem stablestol. Foto: jysk.no

Med fire sånne stoler, blir det helt toppers. Så nå kan den sommer'n bare komme. Trenger ikke mere snø nå (he-he)! Møblene kommer om et par uker... ;)

Ha en fin dag dere.





Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter