mandag 11. juli 2016

I feriemodus - men har ikke ferie

Jeg kjenner litt på det nå at jeg gjerne skulle hatt ferie akkurat NÅ... Men, det er enda 14 dager igjen til det blir min tur. Det betyr jo egentlig bare at jeg har noe godt å se frem til: 4 uker ferie som jeg kan disponere akkurat som jeg selv vil. Ikke så ille, i grunnen. Den eneste bakdelen med sein ferie, er at kveldene begynner å bli noe mørkere igjen.

Enn så lenge, så får jeg nyte de fine kveldene vi får sånn innimellom gråværet, på best mulig måte.



Den nye sittegruppen fra Europris var god å sitte i og det begynner å bli riktig så koselig ute på veranda'n min nå. (Sittegruppen kan du se her.) Blir det like dårlig med denne sommervarmen fremover, så må jeg nok vurdere å kjøpe meg en slags terrassevarmer...

Ønsker dere alle en fin dag.

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter