fredag 22. januar 2010

Gjestedoet - før og etter


Jeg la inn noen småglimt fra det minste badet vårt i går (kan vel kalle det gjestedoen), men viste ingen før og etter bilder. I dag fant jeg noen bilder av gjestedoet jeg hadde tatt før og etter maling som faktisk er ok å vise frem, selv om der er litt smårot.





På bildet ser det gult ut, men det er lys-lys grå som er brukt. Den turkise fargen som var opprinnelig, var også mye skarpere enn det som kommer frem av bildet.

Rommet ble mer delikat og rolig med litt oppfrisking, syns jeg.

3 kommentarer:

huset på øya sa...

Se der...nå kom før og etter bilder også jo! Håper du ikke stresset for min kommentar. Men alltid gøy med før/etter bilder da. Litt maling kan jo gjøre underverker :0)

Grått er fint - og jeg heller mer og mer til grått selv. Gjerne grått i ulike fargetoner (lett å kombinere m så mye annet).
God Fredag da! klem Vibeke ;)

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

He-he... Neida, ikke noe stress ;)

Syns også at før- og etterbilder er gøy. Så når jeg nå likevel hadde bildene liggende, var det bare helt greit å få dem ut. :))

Ja, jeg liker også grått. Ser ikke for meg å ha grått i alle rom, men har planer om å male gangen i underetasjen i litt mørkere grå enn den på badet (maling er allerede innkjøpt).

Som du sier, så er grått veldig enkel å kombinere med andre farger.

Klem :)

Lykkeliten sa...

Se der ja=) Utrolig hva litt maling kan gjøre, sant?! hihi... Du har jo fint gjestedo!
Nei aldeles ikke lett med så små rom=S

Hageforberedelser - 2021

Etiketter