onsdag 6. januar 2010

Nytt år og nye muligheter


Jeg pleier ikke å ha nyttårsforsetter, for det er bare å lure meg selv. Jeg velger heller å fokusere videre på å tenke positivt og se det gode i stedenfor det mindre gode. Selvsagt er der dager da stress og mas gjør det litt verre å holde humøret oppe... Men, ved å ta en liten pause, så oppdager man kanskje at alt likevel ikke er så ille.

Julen er nå borte fra leiligheten og vi går mot lysere tider. Bare det å ha fått sett sola nå på nyåret gjør noe godt med en forfrossen nordlending. Jeg kjenner at jeg smiler mer.

Har tatt bilde av noen småglimt hjemme hos oss. Har ikke akkurat en "bloggverdig" leilighet for øyelblikket, så det blir bare litt her og der. Sjekk den fine sola i kjøkkenvinduet som sønnen min har lagd til meg da. ♥ Den må selvfølgelig få hedersplassen i kjøkkenvinduet.

Lagde meg et lite tøyhjerte før jul som passer like godt å ha fremme nå selv om julen er over. Så det får henge i kjøkkenvinduet, det også.



Nå har jeg en del prosjekter som surrer og går oppe i mitt hode, - så får jeg se om det blir noe av dem i løpet av året. Får jeg gjennomført ting, så skal jeg hive ut bilder her i bloggen min etter hvert.

Ha en flott kveld alle sammen.


Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter