onsdag 20. januar 2010

Se hva jeg fikk i dag :)


"Alle oss 4" har gitt meg en veldig koselig award! Min første award, - til og med!




Med denne awarden følger det en utfordring: å skrive 7 ting om seg selv samt sende den videre til 7 andre.

Jeg skal nok greie å finne på noe å skrive om meg selv. :) Men, å sende den videre til så mange, blir verre. Er så fersk her at jeg ikke har så mange på listen min enda (he-he).

Okei, - her er litt om meg:
1. Er alenemamma til en hærlig gutt på straks 7 år ♥
2. Er ganske så sta ☺
3. Har et motto som jeg syns alle burde tenke over: "if you see one without a smile, - give him one of yours" ☺
4. Eier min egen leilighet (i borettslag) ☺
5. Sitter litt for mye foran data'n ☺Men, tar gjerne frem ei god bok og koser meg med.
6. Er egentlig veldig sosial av meg og trives sammen med hyggelige folk
7. Er ei skikkelig kaffekjerring! Mååååå ha (he-he)
8. Fyrer lys og lykter overalt i hjemmet nesten hver kveld. Såå koselig. ☺
9. Har jegerprøven og førerkort til stor motorsykkel (mangler sykkel) ☺
10. Er velsigna en kjempegrei familie og hærlige venner!


Sånn, - det var litt om meg.

Jeg vil så gjerne gi awarden videre til disse flotte bloggene:

Ønsker dere alle en flott kveld videre!




1 kommentar:

huset på øya sa...

Åhh så hyggelig da ! Skal jobbe litt med noen fakta om meg og - så kommer jeg til å blogge om det snart. Takk!

Har vært forkjølet i det siste så det har vært liten tid foran pc'en. Har ladet batteriene og har mere blogginnlegg som kommer snart :0)

klem Vibeke

Hageforberedelser - 2021

Etiketter