torsdag 22. juli 2010

Lite blogging, gitt... :)

Veit ikke... Dagene flyr bare avgårde og jeg får ikke laga nooooen blogginnlegg... Men, jeg er innom dere og titter innimellom. ♥

Prøver å være litt sosial og komme meg litt ut nå når 7-åringen er på ferie sammen med pappan sin. Har vært på knallbra byfest på lørdag, ute på kafé og drukket kaffe og litt hit og dit. Det gjør seg..! 

Om ei uke har jeg ferie!

Sitter her og planlegger Trøndelagstur. Noe som innebærer besøk hos familie og venner. Og selvfølgelig en tur innom IKEA! Skal kjøpe meg tre overskap til kjøkkenet, - og iiiikke noe mere (ha-ha, - as if!).

For noen dager siden fikk jeg hjemmekinoanlegget jeg hadde bestilt meg. 



Oj, oj...
Med 6 høyttalere som skulle plasseres (med kabler og greier), HDMI-kabler og andre kabler som skulle puttes inn her og der måtte mor først og fremst stabilisere blodsukkeret så ingen (eller ingenting) skulle komme til skade underveis.

Men, det kom da opp. Og lyd ble det.
Men ikke superduperlyd (skuff). Men, hva kan man vel egentlig forvente seg av et hjemmekinoanlegg til kr 1500,-?? Neida, ble bra nok. Når jeg vinner i lotto, skal jeg kjøpe meg et til 15.000,- i stedenfor... (he-he)

God kveld gutter og jenter!
Nå skal jeg sette på Jace Everett (litt høyt) og digge litt!

3 kommentarer:

Ellen Marie Albertsen sa...

Du vet det er melk og ost i cottage cheese..... Blir mageknip, utslett og kviser av slikt..;)
Jeg kommer hjem på ferie nå på søndag..:) Har desverre ikke blitt ferie på meg enda;)

Roka Design sa...

Gratis med nytt anlegg;)
Kjekt det med litt ok lyd når man ser en god film:)
Har en konkurranse hos meg hvis du vil være med:)
Klem fra Kari:)

Hannepålandet sa...

Fort gjort at det kan bli lite blogging nå i disse ferietider,
det samme har skjedd litt med meg også. Men har da fått lagt ut litt nå og da;)
Vi kikker også litt på hjemmekinoanlegg og ender nok opp med et av de rimeligste kan jeg tenke meg, hehe,
bedre enn ingenting tenker jeg;)

Ønsker deg en fin ferie om en uke, og så får du rocke litt mer til anlegget ditt:)

Hageforberedelser - 2021

Etiketter