søndag 4. juli 2010

♥ Søndag og nye gardiner ♥



Jaggu greide jeg ikke å finne meg gardiner i går! Superbillige var de også! For kun kr 100,- fikk jeg meg et kjempelekkert kaféfag til kjøkkenet. Veldig sommerlige og bortimot akkurat sånn som jeg var ute etter.

Men, ojjda... Der hadde den ene lyspæra takka for seg, gitt...
Må visst bytte ut blomstrene etter hvert også.

Det ble en kjempekoselig jentekveld her hos meg i går. Vi satt utendørs helt til klokka var over elleve, - ikke verst til å være her! Utpå kvelden (natta) tok vi turen ut på byen og hørte på band som spilte og skravla med kjenninger. Veldig koselig å ta en tur ut innimellom.

I dag har jeg tatt livet helt med ro, - foruten å ha strøket og hengt opp nygardinene da. Det gjør seg med litt "kvalitetstid" med kaffe og ei god bok. Forresten, så ble "jentene" som var her i går så inspirert av alle bøkene mine, at de skulle komme en tur en dag og låne med seg hjem noen. Gøy at andre blir inspirert av min leselyst (he-he). Det er mye hygge og inspirasjon i ei god bok!

Nå venter jeg gutten min hjem snart etter ei pappahelg. Nå skal vi ha oss tre kosedager før han drar på vel tre ukers ferie med pappa'n sin. Hva skal mor finne på da, tro..? Hmm... Det blir nok en del ralling om ettermiddagene og kveldene. Får dra med meg noen venninner og drikke kaffe ett eller annet sted.

Forresten, - et bittelite tips på tampen:
Dette smakte veldig godt!

Jeg har rota i hop disse tingene i en bolle:
Eplebiter (Pink lady)
Cottage Cheese
En dæsj Skyr
Nam! Anbefales.

Ønsker dere alle en herlig søndag!
Klem
Ser at jeg stadig får nye følgere, - dét syns jeg er kjempekoselig!

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter