fredag 6. august 2010

Ferietid ☺

Første ferieuke er snart en saga blott... Men, det har vært ei kjempekoselig uke! Dere skjønner sikkert godt at det blir litt lite blogging i ferietider. ;)

Gutten og jeg har hatt oss noen dager i Trondheim. Høydepunktene der var vel Toys R'us og Vitensenteret for hans del. Mens IKEA og oppdagelsen av butikken Søstrene Grene var mine høydepunkt (he-he). Gjett om det ble shopping da..!

Fikk med meg det viktigste: nye overskap til kjøkkenet! Nå gjelder det bare å få rydda her inne og få dem opp på veggen. Gleeeedermej! ☺


I dag har vi vært på tur i knallfint vær! Vel, sola har ikke vært fremme hele tiden, men det har vært en herlig temperatur. Ganske glad for skydekket i dag nå jeg... Har faktisk blitt litt sånn rosa på armene og i ansiktet (he-he).

Jeg fikk meg meg et par venninner og ungene deres og noen av foreldrene våre på tur i dag. Det var kjempekoselig. Hadde med oss kaffe og matpakker så vi kunne være ei stund. Vi er jaggu heldige som har så mange flotte turområder i nærheten av oss.



I ettermiddag har jeg begynt å male leiligheta utvendig. Kjedelig arbeide, men det er ikke annet å gjøre enn å ta tak og begynne. Har heldigvis ikke så mye som skal males. ☺

Ha en strålende kveld, alle sammen.

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter