onsdag 18. august 2010

Snart skolestart igjen...

Mandag er det på'an igjen for både guttungen og meg.

Ferien vår er over.
Han skal begynne i 2. klasse og vi har selvfølgelig vært og kjøpt ny, stilig skolesekk.


Blir nok greit å ikke være "minst" på skolen lengre, antar jeg.
Han gleder seg heldigvis til å begynne og mor er også veldig avslappet ettersom jeg vet at han trives.

Hmm...
Det er forresten ingen som har vært og kjøpt noe nytt til meg til jeg skal begynne på jobb igjen (he-he). Jeg får vel "rive i" en ny matboks fra Blafre til meg selv, kanskje..? (Bare så vanskelig å velge hvilken...)

God kveld.

1 kommentar:

Martilie sa...

Blir greit med skolestart etter så lang ferie :)
Kjempetøff sekk.

Jentene mine starter i morgen og er nok litt forventningsfulle :)

Herlig kommentar om vår jobbstart -og nytt antrekk :) Skal prøve den på mannen min, men har en følelse på hva svaret blir :) Ha ha..

Klem fra Tove

Hageforberedelser - 2021

Etiketter